Aktualność

ZMIANA HASŁA W SYSTEMIE EXTRANET

Szanowny użytkowniku systemu Extranet! Jeśli jesteś użytkownikiem klubowym i masz problem z zalogowaniem się do systemu Extranet, wykonaj następujące działania:


1. Wejdź na stronę https://login.laczynaspilka.pl/
2. Kliknij w napis Zapomniałeś hasła
3. Wpisz swój adres e-mail (ten, który jest przypisany do Twojego konta w systemie Extranet)
4. Kliknij w przycisk Zapisz
5. Odbierz maila i kliknij w znajdujący się w nim link
6. Na stronie, która się pojawiła wpisz nowe hasło i kliknij przycisk Zapisz
7. Zamknij stronę, która się pojawiła
8. Przejdź na stronę https://kluby.pzpn.pl/
9. Zaloguj się używając swojego dotychczasowego loginu i nowego hasła
10. Jeśli wyskoczy błąd logowania jako loginu użyj swojego maila

  • Opublikowno: 07-03-2018 19:54
Wstecz